Sunday, July 09, 2006

Cyber Sex!

RUNDA 1 Fight!

PesmA-mrTve-DeCe:
hajli, buduci da nisi jebao u zivotu, da je pobedi italija dao bih ti da sevash ortaka u dukat, ali posto si bezobrazan, ostajes nevin do daljnjeg
PesmA-mrTve-DeCe: ne znam ni ko su top3
PesmA-mrTve-DeCe: :)
brank0: attax, col i fnatic
highl1: pesmo, jebo sam bolje ribe nego one tvoje ganferke koje si ti :D
PesmA-mrTve-DeCe: ne hajli
PesmA-mrTve-DeCe: nisi
PesmA-mrTve-DeCe: :)
brank0: prozivkeeee
highl1: veruj mi da jesam :)
brank0: idemooo
PesmA-mrTve-DeCe: brate
PesmA-mrTve-DeCe: samo ti pricaj da jesi
PesmA-mrTve-DeCe: boli mene kurac
PesmA-mrTve-DeCe: :)
highl1: jednom cu da iscimam neku, da i tebi udeli malo srece :D
PesmA-mrTve-DeCe: naravno




RUNDA 2 Fight!

PesmA-mrTve-DeCe: idem da ucim kako se prave prozori, da napravim hajliju jedan u gajbi
PesmA-mrTve-DeCe: da udje malo zivota
highl1: ja idem da nauchim programiranje ai-ja
highl1: da ti isprogramiram nekog virtuelnog drugara
highl1: poshto prave nemash

2 comments:

Ivan said...

ahahahahah dobar dobar

pederi, niste ništa blogovali dok nisam bio tu

Anonymous said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»