Thursday, July 20, 2006

Jednonoga

luda_loknica: ljudi jeste tu
Dule_smor: nismo
luda_loknica: ja cu psihicki da poludim ljudi pomazite
luda_loknica: sva se tresem ko luda
Dule_smor: stvarno?
luda_loknica: ozbiljno
luda_loknica: vec sam spakovala dokumenta licnu kartu i pare i krenula da se oblacim da pobegnem od kuce
PesmA-mrTve-DeCe: jel ti se desna ruka trese u pokretima po Z-osi sa kratkom amplitudom?
PesmA-mrTve-DeCe: mogu da ti dam da se pridrzis za nesto i preneses fizicki jecaj na to
Dule_smor: tako je to u tim godinama...bezanje od kuce and stuf
Dule_smor: olo
luda_loknica: a vise zajebavate a meni stvarno nije do sale
luda_loknica: tata je dosao besan ko ris i sere mi i samo sto me nije prebio
Dule_smor: samo hocemo da ti olaksamo:)
ZOLA: sta kazu u teen-u za to ? :D
luda_loknica: ma jedite govna
luda_loknica: ja sam bila spremna sad da mu svasta kazem i pobegnem od kuce a vi se sprdate samnom
PesmA-mrTve-DeCe: alo bre
PesmA-mrTve-DeCe: ne zanima nas
PesmA-mrTve-DeCe: imas savetovaliste u domu omladine
luda_loknica: dobro jel tako hvala
* luda_loknica has quit ()

5 comments:

Stator said...

Odvratni ste za sve pare :)

Anonymous said...

hahah vrh

Anonymous said...

kontam da je malo slusala slipknot pa se smirila :)

Anonymous said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

Anonymous said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»