Thursday, July 27, 2006

Sumaher brrrm brrrm brrrm brmbrmbrm...

pajser slikacu kasnije
pajser zastavu 10 :)))))))
rev ae
mohican jel zastava 10 punto ?
pERtUaMOR ne ozbiljno
rev pa da me vozish :)
pajser da
pajser punto
pERtUaMOR zastavu???
mohican ja chuo mlogo loshe stvari za to
pERtUaMOR o moj bogo
* brank0 has quit (Ping timeout: 240 seconds)
mohican lavore
pajser to je punto some matori :P
pERtUaMOR ma da
mohican onaj punto2 sto zastava pravi
pERtUaMOR da
pERtUaMOR tesi se
pajser ne pravi zastava
* rev has quit ()
pajser ovo je u 7k komada shto su napravljeni tamo
pERtUaMOR ma da prave ga jamajcani
mohican hahah da
mohican kapiram da tje tu prichu prodaju godinama
mohican kao da da
pajser pishe mi na deklaraciji zemlja porekla italija :)
pERtUaMOR dada
mohican ovo je onih 100 sto je doslo iz italije
mohican hahaahaha
pERtUaMOR kako da ne
pERtUaMOR ne verujemo ti
pajser e boli me kurac, mozhete samo da mi zavidite :P
pERtUaMOR daj nam auto na par dana
pajser ja vozim nov auto a vi se vozite busom
pERtUaMOR da probamo
pajser gg
mohican pishe meni na dupetu ok koral al ne znachi da sam iz texasa
pERtUaMOR a pajseru nuve
mohican :D
pERtUaMOR nube
pERtUaMOR uzmi sad 2 kurtona
pajser ja sam autom prezadovoljan i ne zanima me shta kenjkate :)
pERtUaMOR na puni vodom
pajser a vi mozhete da mi se napushite kurchine
pajser hvala :)
pERtUaMOR i dodji nocu u 2 i 15 na stanicu na brankovom mostu.
mohican omg ali ti nemas kurchinu imas pishu
pERtUaMOR i onda otvori proizor
pERtUaMOR gadjaj pacenike na stanici kurtonima
mohican omg pertu brate skrati fore
pERtUaMOR i vikni :"umrite pessaciii"
mohican izgubio sam nit
pERtUaMOR i potpisi "punta"
pERtUaMOR ako moze da se potpise :)
mohican mozhe u rikverc
pajser brate prebacim ga na city i potpishem kako hocesh :D
mohican pajs
mohican drogashu
mohican city je pojachani servo
pajser jes mohi
pERtUaMOR na city??? LoLLol
mohican volan
mohican majko presveta
pajser p da
pajser znash kako mota
pajser :D
mohican kakve veze ima servo sa potpisivanjem ?
pERtUaMOR pwned
pajser hm
* brank0 (branko@212-200-203-138.smin.sezampro.yu) has joined #rur
pERtUaMOR pajser has been officially pwned
pajser mrzi me da okrecem volan
mohican ?
pERtUaMOR aha
pERtUaMOR pa kako skreces?
pajser vidish
pajser ti si mislio
pajser na potpisivanje
pERtUaMOR naginjes se kroz prozor?
pajser a ja na policajku :))))))))
pERtUaMOR policajku?
mohican prvo policajka se ne pravi kad stojish
pERtUaMOR jel ti vozis auto ili poniku?
mohican a stojish ispred stanice
pajser pa ko kazhe da cu da stojim
pajser ffs
mohican drugo volan se minimalno okretje za policajku
mohican tu je ruchna najbitnija
pajser pa znam
pajser ali svejedno
mohican tu je ruchna najbitnija
pajser kad te mrzi da pomerish i to malo
pajser uzmesh city
pajser :P
mohican ovaaaj .... ne
pERtUaMOR ali na "puntu" ostaje rucna u ruci :)
mohican haahhahaah
mohican :D:D:D:D:D
pajser ti ga matori sisaj :)
mohican hahahahaha
pajser vozish se autobusom :)
mohican odlichan je matori :D
pajser jeste
pajser ali opet :D
pERtUaMOR ja sam hteo mog keca da potpisem
pERtUaMOR kad sam gledao taxi2
pERtUaMOR zamalo sto se nije raspao
mohican hahahahaa
pERtUaMOR jebem ti keca
mohican josh se smejem
mohican jbt
mohican :D
pERtUaMOR ne vozim se autobosam pajsi
pERtUaMOR idem taxijem
pERtUaMOR :_
pajser lul
mohican ovo bi trebalo blogovati realno
mohican Stator-aWay,
mohican !!!
pERtUaMOR :- haha ovo je pajserova kita
pERtUaMOR 8========o
pERtUaMOR a ovo moja
pajser vi mene ne volite :/
pajser iedm :/
pajser idem
pERtUaMOR i to u ladnoj vodi
* pajser has quit ()

4 comments:

Ivan said...

A SAD GA JE SLUPAO OLOLOLOLOLOLOLO

Stator said...

Omg prvi spamer na blogu :))

Anonymous said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

Anonymous said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»