Sunday, September 17, 2006

Geek Sex

* Ivan has changed the topic to: rukavica je bachena, tjebe nema zhivot: mohican: 2 dine sam igrao heroje u pare u metrou
stator: @ topick pokusao sam da izvucem nesto sto je vise no-liferski iz mog zivota ali nisam uspeo :/
mohican: ja sam prco na serveru
stator: ja sam prcao pored 2.4 ghz i 5.8 ghz antena
stator: home made sa pikovanim dishovima :)
mohican: as in na krovu ?
stator: jap :)
mohican: najs mada nije mnogo geek
mohican: vishe je ono overall gotivno
stator: pa onako
mohican: mislim te antene machku o rep
stator: njoj zvezde i mesec
mohican: mogu budu i za televiziju
stator: meni omnice i back-bonovi :)
stator: da ali ove smo sami pravili a imamo i jedan server na krovu :)
stator: ono ipak je 2.4 slobodna frekvencija nije ko za tv :)
mohican: pa da ali je tu poenta shto ste na krovu
mohican: a ne sto si geek
mohican: dok je prcanje na serveru default geek akcija
stator: pa to jeste
mohican: mislim da chak ima sajt o tome
stator: ali ovo je bas bas ono uber krov :)
stator: 1 omni antena i 7 Backbonova :)

No comments: