Thursday, November 02, 2006

Vesele osamdesete

Ivan: lol tjebe
pERtUaMOR: blah
Ivan: sad cu da skinem vuduu ignore
Ivan: na tebe
mohican: :P
pERtUaMOR: hihi
pERtUaMOR: skini
pERtUaMOR: oni su breisti
pERtUaMOR: oba su nerdovi
pERtUaMOR: :)
Immz: ko se bije taj se voli :P
pERtUaMOR: obas u garant stajala ispred ogledala i mahali svetlosnom sbljom
Immz: lolololol
pERtUaMOR: i vikali "may the force be with me"
mohican: to si i ti radio garant
mohican: :]
pERtUaMOR: lol i nisam
mohican: jesi
pERtUaMOR: kad sam imao 6 godina
pERtUaMOR: ziveo sam na 13 spratu
pERtUaMOR: a pored mene isto soliter
pERtUaMOR: i ja se skinem go
pERtUaMOR: uzmem kuhinjsku krpu
Immz: nemoj dalje...
pERtUaMOR: stavim je izmedju nogu
Immz: obustavi !
pERtUaMOR: i vezem kanap oko struka
pERtUaMOR: i zakacim krpu
pERtUaMOR: uzmem plasticni mac
mohican: konan ? :]
mohican: ili gospodar zveri
Immz: plasticni sa diodama ili bez ?
pERtUaMOR: bez dioda
pERtUaMOR: stanem na prozor
pERtUaMOR: i derem se na neku babu u soliteru preko puta "sandokaaaaaan"
mohican: haahahaahah
pERtUaMOR: pa dosla gajbi da se zali mom caletu
pERtUaMOR: kako je uznemiravam
pERtUaMOR: debilna babetina
mohican: :PPP
pERtUaMOR: srecom cale je napusio babu
pERtUaMOR: "moje dete ima pravo da se razvija"
pERtUaMOR: mada vise sam voleo da budem blejk iz blejkove sedmorke
pERtUaMOR: nego sandokan
pERtUaMOR: jao sto je bilo lepo

No comments: